facebook selidbe beograd

kombi-kombi.rs

  • Zašto cena selidbe varira?

    Svaka selidba se razlikuje a cena se odredjuje na osnovu sledećih faktora:

    - Spratnost zgrade

    - Prilaz vozila

    - Količina stvari

    - Da li je utovar/istovar Vaš ili naš

    - Da li zgrada iz/u koju se selite ima lift (I da li u njega staju Vaše stvari)

    - Da li ima potrebe za demontažom/montažom stvari

    - Da li postoje specijalni tereti (poput klavira..)


  • Kako mogu da dobijem procenu cene selidbe?

    Tako što ćete nas kontaktirati putem telefona, ili putem kontakt forme koja se nalazi na našem website-u. Da bi ste dobili tačnu procenu potrebno je da detaljno nabrojite sve predmete selidbe i date nam informacije o lokaciji selidbe.


  • Da li u cenu selidbe ulazi odvoz nepotrebnih stvari na deponiju?

    Da, ukoliko se radi o većoj selidbi, nameštaj koji je nepotreban gratis odvozimo na deponiju.


  • Da li imam popust na cenu selidbe ukoliko vas preporučim nekome ko vas takodje angažuje za selidbu?

    Naravno. Dobijate popust od 20% na Vašu selidbu ukoliko nas preporučite nekome.


  • Da li dostavljate nameštaj iz tržnih centara?

    Ukoliko planirate kupovinu novog nameštaja/bele tehnike iz poznatih salona i tržnih centara (IKEA, Emmezeta, Vitorog, YISK, Forma Ideale, Metro…) ali Vam se ne čeka nekoliko dana na isporuku ili Vam ne odgovara cena koju oni traže - obratite se nama i mi ćemo Vam istog dana dostaviti stvari na kućnu adresu u povoljnijem iznosu. Ova dostava nije vezana samo za teritoriju Beograda, već za bilo koje mesto u Srbiji.


  • Da li odvozite šut na deponiju?

    Da. Odvoz šuta obavljamo već dugi niz godina na teritoriji čitavog Beograda. Nudimo vam kompletnu uslugu odvoza šuta, uključujući utovar/istovar po najpovoljnijim cenama.


  • Da li vršite demontažu nameštaja?

    Da. Jedna od najvažnijih stavki je selidba nameštaja, jer je često potrebno da se nameštaj demontira radi praktičnijeg, boljeg i sigurnijeg pakovanja. Demontaža nameštaja se nekada mora izvršiti i zbog uskih hodnika/vrata, zgrada bez liftova ili samog gabarita nameštaja, kao i očuvanja istog.


  • Da li vršite medjunarodne selidbe?

    Da, mi takodje vršimo i međunarodne selidbe. One su dosta kompleksnije (jer su potrebne brojne dozvole da biste mogli sa vašim stvarima da pređete granicu) i obično dugo traju, ipak - sa nama sve možete da završite u najkraćem roku jer mi znamo šta vam je sve potrebno da međunarodnu selidbu uspešno privedete kraju.


  • Da li iznajmljujete kombi vozila?

    Da, izdavanje kombi vozila je usluga koju smo takodje uvrstili u našu ponudu.


  • Selidba u sopstvenoj režiji ili angažovanje agencije za selidbe?

    Selidba je složen i stresan događaj koji zahteva temeljno planiranje. Najvažnije je da odlučite da li:

    - Imate dovoljno vremena da organizujete celokupni posao oko selidbe?

    - Znate da adekvatno spakujete i zaštitite stvari od oštećenja? Razmislite o utrošku vremena za nabavku traka, folija za zaštitu, rebraste kartona i kutija i ostale potrebne opreme.

    - Imate ljude koji će Vam pomoći? U pomoć uvek možete pozvati rodbinu, prijatelje ili komšije ali ukoliko dođe do oštećenja prilikom selidbe, teško je i neprijatno sa njima rešavati nesuglasice oko istih.

    - Zelite da obavite prevoz sopstvenim vozilom? Prevoz stvari sa otvorenim prtljažnikom ili na krovnom nosaču automobila nije bezbedan, čak i kada je mala udaljenost u pitanju. Uz to tovarni prostor u autu nikada ne moze da parira tovarnom prostoru kombija. Moraćete da se vraćate 10inu puta napred nazad, tako da dobro razmislite da li ste uštedeli ili samo sebi zakomplikovali život.

    Dilema ne bi trebalo da postoji. Selidbu prepustite profesionalcima, a vi razmišljajte o bitnijim stvarima koje Vas čekaju u medjuvremenu i nakon toga.


  • Da li će moje stvari biti zaštićene tokom transporta?

    Naravno. Nudimo dve opcije: mi pakujemo vaše stvari ili ih vi sami pakujete. Svakako, stvari moraju biti zaštićene od oštećenja prilikom selidbe. Ukoliko se odlučite da to mi uradimo, uštedećete dosta vremena jer kvalitetne kutije, streč folije i trake ne mogu da se nadju baš lako. Ukoliko ipak želite da vi pakujete Vaše stvari - selidba će biti brže realizovana. Mi Vas naravno možemo posavetovati ukoliko Vam je to potrebno. Kao što vidite, oba pristupa imaju svoje prednosti i mane.


  • Selidbe i koronavirus - Šta je COVID-19?

    Novi koronavirus (COVID-19) zaustavio je uobičajene rutine svakodnevnog života kako u Srbiji tako i u inostranstvu. I dok je socijalno distanciranje postupak koji treba preduzeti dok se ne kaže drugačije, selidbe nisu uvek nešto što može da sačeka. Kako funkcioniše kretanje tokom pandemije, i što je još važnije - da li su usluge selidbe i dalje dostupne?

    Prema Svetskoj zdravstvenoj organizaciji, „COVID-19 je zarazna bolest koju izaziva nedavno otkriveni koronavirus. Ovaj novi virus i bolest bili su nepoznati pre izbijanja epidemije u Vuhanu u Kini, Decembra 2019.

    COVID-19 nije prvi koronavirus, već je novi soj u postojećoj grupi koronavirusa koji može cirkulisati i među životinjama i među ljudima. Veoma je zarazan i širi se od osobe do osobe kapljicama iz nosa ili usta, zbog čega su mere socijalnog udaljavanja toliko važne. U nastavku ćemo dati neka od najvećih pitanja o kretanju tokom pandemije u nastojanju da pomognemo da proces bude što manje stresan. Takođe ćemo podeliti neke savete Svetske zdravstvene organizacije (SZO) i Centra za kontrolu i prevenciju bolesti (CDC) o tome kako da zaštitite sebe i druge tokom preseljenja.


  • Šta je socijalno distanciranje?

    Socijalno distanciranje, koje se naziva i „fizičko distanciranje“, jedna je od najboljih odbrana koju imamo protiv širenja COVID-19. Centri za kontrolu i prevenciju bolesti definišu odgovarajuće mere socijalnog distanciranja kao da zahtevaju da:

    - Klonite se bar dva metara od drugih ljudi, osim onih sa kojima živite

    - Ne okupljajte se u grupama

    - Izbegavajte masovna okupljanja i gužve

    Ograničavanje bliskog kontakta sa onima izvan vašeg neposrednog domaćinstva umanjuje rizik od kontakta sa kapljicama COVID-19. Ove mere su posebno važne u svetlu činjenice da su mnogi nosioci COVID-19 asimptomatski, što znači da nose i mogu da se šire virus, a da nisu svesni da ga imaju.


  • Da li su usluge selidbe i dalje dostupne?

    Da, naša agencija i dalje vrši selidbe - samo smo redukovali fizički kontakt između naše selidbene agencije i klijenata na minimum.


  • Da li i dalje vršite usluge skladištenja?

    Naša agencija za selidbe i dalje vrši usluge skladištenja. Mi poštujemo odgovarajuću higijensku praksu, uključujući sanaciju pristupnih podloga i potrebnih šest stopa ili više prostora.


  • Mogu li i dalje iznajmiti kombi?

    Iznajmljivanje kombija je i dalje u službi, jer se smatra ključnim za potrebe prevoza i lične mobilnosti. Uveli smo mogućnost da rezervaciju možete da izvršite putem interneta ili putem telefona, umesto lično.


  • Da li neko mora da uđe u moj dom da pruži procenu selidbe?

    Ne. Mi sada nudimo virtuelne kako bi vam pružili detaljnu procenu cene za vašu selidbu.


  • Šta ako želim da otkažem svoju selidbu?

    Ako treba da otkažete premeštanje zbog COVID-19, obratite nam se direktno. Naši ugovori o seljenju su neobavezujući, što znači da možete otkazati bez novčane kazne do određenog vremenskog perioda pre pružanja usluge.


  • Moram da se selim ali imam simptome COVID-19?

    Prva stvar koju biste trebali učiniti jeste da nas obavestite o tome. Ključno je da znamo za potencijalni rizik za svoju radnu snagu kako bi mogli da prilagodimo mere sanitacije i socijalnog udaljavanja. Vaše zdravlje i sigurnost kao i zdravlje i sigurnost naših radnika su glavni prioritet. Transparentnost je veoma važna za održavanje svih ljudi na sigurnom. Pored toga što ćete inas obavestiti ako sumnjate na bolest kod sebe ili člana porodice (ili imate dijagnozu), takođe nas obavestite da li se izolujete zbog izloženosti, jer bi trebalo preduzeti iste korake za ublažavanje rizika. Nosite masku i rukavice dok pakujete i sanirajte sve predmete s kojima ćete se baviti direktno (možete koristiti standardne antibakterijske maramice ili sprejeve ili napraviti domaći rastvor za izbeljivanje). Pokušajte da svo pakovanje obavite najmanje 24 sata pre našeg dolaska, a kutije čuvajte u zatvorenoj sobi. Kada dođemo, držite se što dalje i nastavite da nosite masku i rukavice.


  • Šta Vaša kompanija za selidbe sada radi drugačije?

    Naša kompanije za selidbe vrlo ozbiljno shvata pandemiju koronavirusa. U tom cilju, uspostavili smo protokole dizajnirane da zaštitimo svoje zaposlene i kupce. Oni uključuju:

    - Praćenje državnih i lokalnih smernice o socijalnom udaljavanju i sanaciji

    - Sprovođenje virtuelnih anketa umesto anketa kod kuće radi davanja procena

    - Često saniranje kombija i opreme

    - Praktikovanje socijalnog distanciranja sa kupcima i, koliko je to moguće, među timovima

    - Nošenje maski i rukavica

    - Održavanje kombija sa zalihama sredstva za dezinfekciju ruku

    Sve ove prakse su nam pomogle da se osigura da usluge selidbe i dalje bude dostupne na siguran način.


  • Kako se pripremiti za selidbu?

    Često razgovaramo o tome koliko je važno imati plan za selidbu, sada čak duplo više. Morate ostati korak ispred kako biste bili sigurni da imate prave zalihe (jer ne možete trčati tamo-amo do prodavnice) i da biste sebi obezbedili dovoljno vremena da se spakujete i pripremite za vašu selidbu.

    Da biste se pripremili za selidbu usred COVID-19, imajte na umu sledeće korake:


    Kontatkirajte nas ranije

    Ovo je važno da biste rezervisali termin i razgovarali o najboljim praksama za Vašu selidbu. Uveli smo mnoštvo mera zaštite kako bi zaštitili svoje klijente.

    Čistite dok se pakujete

    Kada je poslednji put očišćeao lampica na krevetu ili spolja lonac sa posuđem? Iskoristite ovu priliku da sanirate svoje stvari, brišući predmete dezinfekcijskim sredstvima.

    Završite pakovanje najmanje 24 sata pre našeg dolaska

    Koronavirus može dugo trajati na površinama, uključujući i do 24 sata na kartonskim kutijama. Naši ljudi će nositi rukavice, ali zbog bezbednosti svih nas bilo bi lepo da imate spakovane kutije bar 24h pre početka selidbe.

    Razvrstajte potrebne od nepotrebnih stvari

    Socijalno distanciranje znači da ćete možda morati imati više vremena za organizaciju doma pre preseljenja i da se rešite stvari koje Vam više ne trebaju. Ako planirate da donirate predmete kao što su odeća, posteljina, nameštaj - možete nam označiti kutije kako bi ih mi odvojili i prosledili dalje.